Bumerang - Yazarkafe

Sephora Waterproof Eye Makeup Remover | Ürün Yorumları #6



              Merhaba bugün sizlerle yorumlarımı paylaşmak istediğim ürün 1 yıldan fazla süredir her makyajımda kullandığım Sephora Waterproof Eye Makeup Remover. Yani suya dayanıklı makyajı bile çıkarabilen çift bazlı göz makyaj temizleyicisi. 




Ürünü kısaca anlatmam gerekirse paraben, parfüm ve alkol içermiyor. Yağlı bir temizleyici olduğu için göz çevresi kuru olan kişiler çok sevecektir.
 Ben kullandıktan sonra yüzümü tekrar suyla duruluyorum. 
Daha önce farklı markaların temizleyicilerini de kullandım fakat favorim açık ara Sephora Waterproof Eye Makeup Remover. Kirpikleri güçlendirmek için içinde  flavonoitler ve zeytin özleri varmış fakat ben kirpikler üzerinde güçlendirici bir etkisini göremedim. 

içeriğini merak edenler için


Göz makyajında waterproof  ürünleri çıkarmasının yanında dudak için çok dayanıklı olan kissproof ürünleri de kolaylıkla çıkartıyor. 
Ürün yalnızca Sephora'larda satılıyor ve 200 ml, 125 ml ve 50 mllik boy seçenekleri var. 200 mllik olanların fiyatı 27 lira. Tabi güzel bir indirime denk gelirseniz çok daha uygun fiyata alabilirsiniz. Fiyat- performans oranı çok yüksek bir ürün bana göre. 

Benim bu ürünle ilgili görüşlerim böyleydi. Eğer sizin de favori makyaj temizleyicileriniz varsa lütfen benimle de yorum olarak paylaşın. 

Sevgiler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

EMİNE MUTFAKTA COPYRIGHT©2015. TÜM HAKLARI SAKLIDIR. WEB TASARIM:BELLA DESIGN